خرید لوله پلی اتیلن
نوشته شده توسط : میرزایی

لوله پلی اتیلن

 

خرید لوله پلی اتیلن امروزه به یک نیاز تبدیل شده است. از آنجایی که قیمت لوله پلی اتیلن روزانه در حال تغییر است و به دلیل نوسانات ارزی و شرایط اقتصادی ثابت نیست،  ما در کیان اتصال خرید لوله پلی اتیلن را با مشاوره تلفنی در اختیار متریان قرار داده ایم. لوله‌ پلی اتیلن به دو نوع تک جداره و دوجداره (لوله کاروگیت) تقسیم بندی می شوند که هر کدام بنا به شرایط خاص هر پروژه مورد استفاده قرار می گیرند.

خرید لوله پلی اتیلن امروزه نیاز به بررسی دارد و المان های مختلفی از جمله نوع مواد اولیه مصرفی، قطر و سایز لوله و همچنین فشار در قیمت آن تاثیر دارند و روزانه در حال تغییر است. قیمت هایی که در سایت های مختلف وجود دارد، فقط برای اطلاع رسانی می باشد و  قیمت دقیق نیست. برای مشاوره در خرید لوله پلی اتیلن و اطلاع دقیق از هزینه، با ما تماس بگیرید. قطر لوله ها مختلف است و  معمولا از 20 میلیمتر شروع شده و نهایتا به 2400 میلیمتر در طرح های عظیم منتهی می‌شوند.

 

 

 

خرید لوله پلی اتیلن

 

 

 

کاربرد لوله‌های پلی‌اتیلن در مصارف مختلفی است از جمله جهت مصارف آبرسانی، مصارف گازرسانی، انتقال مواد شیمیایی، فاضلاب، فیبرهای نوری و خطوط انتقال برق و ... که در ادامه توضیح می دهیم. برای خرید لوله پلی اتیلن مصرفی خود، از ما مشاوره بگیرید. مشاوران کیان اتصال مناسب ترین لوله پلی اتیلن را متناسب با نیاز شما در اختیارتان می گذارند.

  • خرید لوله پلی اتیلن آبرسانی:  از این لوله ها در انتقال آب و یا آب شرب استفاده می شود. البته استفاده از آن ها  در صنایع کشاورزی بیشتر است.
  • خرید لوله های پلی اتیلن فاضلابی: این لوله ها که به شکل دوجداره می باشند (لوله کاروگیت) برای انتقال فاضلاب مورد استفاده قرار می گیرند.
  • خرید لوله های پلی اتیلنی غلافی: از این لوله ها به عنوان کاور و پوشش دهنده و یا نوعی غلاف برای خطوط انتقال برق مانند کابل و سیم های برق مورد استفاده می کنند.
  • خرید لوله های پلی اتیلنی فشار قوی : ضخامت لوله های فشار قوی بسیار بیشتر از سایر لوله های پلی اتیلن می باشد و از این ها در فشارهای بالا استفاده می شود.
  • خرید لوله پلی اتیلن گازرسانی:  استفاده از این لوله ها دارای حساسیت بالایی می باشد و برای انتقال گاز و گاز شهری مورد استفاده قرار می گیرد.
  • خرید لوله های پلی اتیلنی آبیاری قطره ای : از این لوله ها در صنعت کشاورزی و همان طور که از نامش پیداست برای آبیاری قطره ای استفاده می کنند.

 

 

خرید لوله پلی اتیلن

 

 

انواع مواد اولیه پلی اتیلن

 

لوله پلی اتیلن بر اساس نوع مواد اولیه ای که در آن ها استفاده می شود به سه دسته تقسیم می‌شوند:

PE63

از این نوع فقط برای تولید لوله پلی اتیلن فاضلابی تا سایز 5 اینچ به دلیل ضخامت بیشتر مواد اولیه و سنگین‌تر بودن آن استفاده می شود. هزینه تولید لوله پلی اتیلن با این نوع بیشتر است و دارای چگالی کمتری نسبت به دو نوع دیگر بوده، همچنین در این گرید، ضریب ایمنی 1.6 است. به همین دلیل از این دسته در مصارف دیگر کمتر استفاده می‌شود. در صورت استفاده از دو نوع دیگر برای این کاربرد، با کاهش ضخامت لوله، امکان ترکیدگی لوله پلی اتیلن فاضلابی افزایش پیدا می‌کند.

PE80

این دسته بندی دارای ضریب ایمنی 1.25 است و وزن متوسطی نسبت به دو نوع دیگر دارد. چگالی مواد اولیه در این نوع بالاست و هرچه دانسیته بیشتر باشد، ضخامت و وزن لوله پلی اتیلن کاهش پیدا می کند و از آنجا که قطر لوله رابطه مستقیم با وزن و فشار کاری آن دارد، به نسبت هرچه وزن لوله کمتر باشد قیمت لوله پلی اتیلن ضمن افزایش مقاومت، پایین‌تر می‌آید.

PE100

جدیدترین و سبک‌ترین نوع ماده اولیه در این دسته قرار دارد. ضریب ایمنی این مدل نیز، 1.25 است. هزینه تولید لوله پلی اتیلن از این نوع مواد اولیه کمتر است و کیفیت بالاتری دارند. ا این نوع مواد اولیه با چگالی بالا و کیفیت عالی، انعطاف پذیری بالایی دارند که نگهداری و نصب لوله پلی اتیلن را راحت‌تر می‌کند.

 

لوله پلی اتیلن در بسیاری از صنایع پر کاربرد می باشد و شرکت ما با به کار بردن مواد اولیه مرغوب و دانش جدید فناوری ، توانسته است بهترین این محصولات را تولید و عرضه نماید.

عمر طولانی و مقاومت بسیار بالای این محصولات سبب شده است تا امروزه استفاده از لوله پلی اتیلن بسیار افزایش یابد، از دیگر ویژگی های این لوله ها  مقاومت بالا در برابر ترک‌خوردگی ناشی از تنش،  مقاومت در برابر خوردگی، اصطکاک اندک، مقاومت بالا در برابر پارگی و فشار، مقاومت شیمیایی عالی و ... است.

 

خرید لوله پلی اتیلن

 

 

هزینه لوله پلی اتیلن به صورت متری محاسبه می شود. نکات مهمی که برای محاسبه قیمت و خرید لوله پلی اتیلن باید مد نظر قرار دهید شامل ، نوع مواد اولیه مورد استفاده، گرید لوله، اتمسفر لوله، سایز لوله پلی اتیلن و در نهایت متراژ مورد نظرتان است.

لوله های استاندارد پلی اتیلن در سه گرید  A , B , C تولید و عرضه می‌شود، تمامی این لوله ها دارای مهر استاندارد بوده و از کیفیت بالایی برخوردارند، ولی با توجه به کارخانه تولید کننده و خدمات پس از فروش تقسیم بندی می‌شوند.

شما میتوانید لوله پلی اتیلن را با توجه به نیاز خود انتخاب کنید و پس از مشاوره تلفنی با ما آن را خریداری نمایید.

کیان اتصال به عنوان نمایندگی گسترش پلاستیک با ارائه خدمت در این حوزه می تواند شما را در داشتن خریدی مطمئن یاری نماید.





:: برچسب‌ها: خرید لوله پلی اتیلن، لوله پلی اتیلن ,
:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آذر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: