فروش لوله پلی اتیلن
نوشته شده توسط : میرزایی

قیمت لوله پلی اتیلن

 

فروش لوله پلی اتیلن یا لوله تحت فشار، فروش لوله پلی اتیلن تک جداره، فروش لوله پلی اتین فشار قوی، لوله آبیاری قطره ای و ... که همگی از اکسترود کردن پلی اتیلن گرید EX3 شامل pe80  و pe100 و بدون افزودنی های دیگر همچون گرانول و مواد درجه دو ساخته میشود، در کیان اتصال انجام می شود. همچنین لوله‌های پلی اتیلنی در سایزهای 1/2 اینچ تا 110 میلی متر بصورت کلاف 100 متری، و در سایزهای 125 میلیمتری تا 2400 میلیمتر در شاخه های 6 و 12 متری تولید می شود.

فروش لوله پلی اتیلن به صورت کلی جهت انجام پروژه های مختلف آبرسانی (لوله پلی اتیلن آبرسانی) ,گازرسانی و غلاف و کاورینگ خطوط برق و فیبرهای نوری و مخابرات مورد استفاده قرار میگیرند.

لوله پلی اتیلن این قابلیت را دارد که از آن برای انتقال آب آشامیدنی، فاضلاب، گاز، مواد شیمیایی، پسماند کارخانه‌ها و پوشش کابل های مخابراتی استفاده شود. 

اولین نکته‌ای که در هنگام خرید لوله پلی اتیلن باید به آن توجه کنید، تهیه اتصالات پلی اتیلن متناسب با همان لوله است. یعنی اگر لوله‌های خریداری شده 10 بار هستند، حتماً از اتصالات با فشار کاری 10 بار استفاده کنید.

 

 

فروش لوله پلی اتیلن

 

 

دلایل متغیر بودن قیمت لوله پلی اتیلن

 

قیمت لوله پلی اتیلن به قطر و فشار لوله و همچنین مواد اولیه آن بستگی دارد. لوله های پلی اتیلن اقطار مختلفی دارند که معمولا از 20 میلیمتر شروع شده و در نهایت به 2400 میلیمتر در طرح‌های عظیم منتهی می‌شوند.

اینکه لوله پلی اتیلن چیست و چه عملکردی دارد را میتوان اینطور بیان نمود که لوله های پلی اتیلن از انواع لوله هایی هستند که جهت انتقال سیالات بیشتر با ماهیت مایع و در برخی مواقع جهت انتقال خطوط گاز (لوله پلی اتیلن گازرسانی) به کار میروند .لوله های پلی اتیلن محفظه هایی تو خالی هستند که بسته به نوع فشار سیال ورودی و مقدار دبی آن دارای ابعاد و فشارهایی متناسب با نیاز پروژه تولید میگردند که از استحکام بالایی در مقایسه با انواع مشابه خود دارند .لوله های پلی اتیلن در مقوله ی آبرسانی، کشاورزی، گازرسانی و در برخی موارد جهت کاورینگ خطوط فیبر نوری و زهکشی مورد استفاده قرار میگیرند .لوله های پلی اتیلن در فشارها یا اتمسفرهای تعریف شده تحت عنوانهای ۴  اتمسفر ۶,۸,۱۰,۱۲٫۵ ,۱۶ ,۲۰ اتمسفر در شاخه های ۶,۱۲ و یا کلافهای ۱۰۰ متری تولید میگردند .

 

 

فروش لوله پلی اتیلن

 

 

از آنجایی که نرخ فروش لوله پلی اتیلن روزانه تغییر می کند و به دلیل تغییرات ارزی و شرایط اقتصادی کشور ثابت نیست. ما در کیان اتصال تلاش میکنیم تا فروش لوله پلی اتیلن را در مناسب ترین قیمت روز نگه داریم و در اختیار مشتریان قرار دهیم. لوله پلی اتیلن (لوله کاروگیت) این روزها نرخ ثابتی ندارند و هر روز در حال تغییر است. قیمت فروش لوله پلی اتیلن در سایت های مختلف متفاوت است و فقط برای اطلاع رسانی می باشد و قیمت دقیق نیست. شما میتوانید برای خرید لوله پلی اتیلن و اطلاع دقیق از هزینه، با ما تماس بگیرید. عوامل مختلفی از جمله قطر لوله، فشار لوله و همچنین مواد اولیه آن در قیمت فروش لوله تاثیر دارد. قطر لوله ها مختلف است و  معمولا از 20 میلیمتر شروع شده و نهایتا به 2400 میلیمتر در طرح های عظیم منتهی می‌شوند. قطر لوله رابطه مستقیم با وزن و فشار کاری آن دارد. و به نسبت هرچه وزن لوله بیشتر باشد قیمت آن نیز بالاتر می رود.

شما میتوانید لوله پلی اتیلن را با توجه به نیاز خود انتخاب کنید و پس از مشاوره تلفنی با ما آن را خریداری نمایید.

کیان اتصال به عنوان نمایندگی گسترش پلاستیک با ارائه خدمت در این حوزه می تواند شما را در داشتن خریدی مطمئن یاری نماید.





:: برچسب‌ها: فروش لوله پلی اتیلن، لوله پلی اتیلن ,
:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آذر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: